czwartek, 14 czerwca 2012

Reklama trzepocząca na wietrze

Autorem artykułu jest Luke Sept


Patrząc na to jak rozwija się rynek i od czego tak naprawdę zależy wysoka sprzedaż produktów uświadamiamy sobie, że mało jest form promocji niewymagających dużych kosztów. Tylko elementy, które znajdują się bezpośrednio na budynkach, takie jak flagi reklamowe lub szyldy, nie kosztują nas tysięcy złotych.

Mimo, iż wiele zależy od Internetu oraz telewizji, to zawsze ważne będzie podkreślenie swojego wizerunku w realnym świecie. Jeśli zainteresowany naszymi usługami człowiek nie będzie w stanie rozpoznać naszej siedziby, to nawet najlepsza reklama w TV nic nie da.

Symbolika flagi przydatna w marketingu

Pytanie dotyczące tego, dlaczego akurat flagi reklamowe są dobrym pomysłem na zwrócenie uwagi klienta, jest nie na miejscu. Praktycznie każdy z nas kojarzy ten przedmiot z krajem, kulturą oraz historią. Nawet, jeśli zamiast barw narodowych oraz godła widzimy na niej logo banku, wciąż uważamy ją za element, który trzeba szanować. Choć ludzki patriotyzm okazywany jest jedynie podczas święta narodowego oraz w czasie wydarzeń sportowych, to nie ma to większego znaczenia. Uczucie umiłowania do kraju oraz symboli państwa towarzyszy nam na co dzień. Znacznie łatwiej zapomnieć podstaw tabliczki mnożenia, niż o własnych wartościach. Wykorzystanie kawałka materiału powieszonego na słupie w marketingu jest pozytywnie przyjmowane przez ludzi.

Nowoczesne wersje flagi reklamowej

Bycie oryginalnym jest wyznacznikiem dobrej reklamy. Flagi firmowe wcale nie muszą ograniczać się do jednego wizerunku. Jeśli sprawimy, że staną się bardziej poręczne, pozwolą nam na jeszcze lepsze działania marketingowe. Małe chorągiewki zrobione z papieru lub tworzyw sztucznych przypadły do gusty przede wszystkim dzieciom. Wszelkiego rodzaju festyny, eventy, imprezy oraz targi są pełne tego typu gadżetów rozdawanych za darmo. Duże flagi trzepoczące na wietrze już z daleka, informują ludzi, gdzie znajduje się nasze stanowisko. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że uzyskujemy świetną reklamę bardzo niskim kosztem. Nie płacimy za zużycie energii elektrycznej ani za specjalistyczny sprzęt. Wszystko opiera się na starych sprawdzonych sposobach, które nawet mimo lat pozostają w tej samej formie.

---

flagi firmowe

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz